10 Mart 2013 Pazar

Ay Lav Yu Yves Rocher!!

 Aşağıda okuyacaklarınız bir markanın gücü ve müşterisini önem vermesinin ispatıdır!

Daha önce şu yazımda saçlarıma olanlardan ve nefret edilesi Yves Rocher şampuandan bahsetmiştim.
İşte o yazımdan sonra Yves Rocher bana dönüş yaptı ve ürünleri değiştirebileceğimi söyledi. Bakın ben neler neler aldım...


Bir adet maske, bir adet cilt temizleme ve bir adet far.
Önce şaka yapıyorlar sandım değiştirebilirsin dediklerinde çünkü sonuçta açılmış, kullanılmış ürünlerden bahsediyorum! Ama hayır öyle olmadı gayet güzel bir dille sorunumu anında çözdüler. Hele ki Cepa AVM mağaza sorumlusu Tuğçe Hanım'ın ilgisi, yaklaşım tarzı gerçekten görülmeye değerdi!


Bu ürün benim daha önce kullandığım köpük formundaki cilt temizleyicisinin (ki daha önce blogumda yazmıştım) değişmiş, yenilenmiş haliymiş. O artık üretilmiyor yerine bu ürün gelmiş. Tamamen Tuğçe Hanımın ısrarı üzerine aldım, şimdilik iyi ki almışım diyorum ama tam yorum yapabilmem için bir süre daha kullanmam gerekli.


Bu maskeyi bloglardan defalarca okumuş, kesin almalıyım demiş ama her gidişimde almayı unuttuğum bir üründü. Henüz deneme vaktim olmadı. Denedikten sonra yorumlarımı paylaşacağım.


Son olarak ise bu farı aldım. Şampanya rengine çok yakın ama içinde bir miktar daha pembelik var. Kendinden minicik ışıltılar var, çok hoş br taban rengi olur bence.
Elbette maceram bu kadarla kalmadı! Ödeme yaparken o ay ablamın doğum günü nedeniyle hediye bir makyaj çantası verdiler. Ben çantaya eridim bittim, resmen Tuğçe Hanıma yalvardım parayla alıyım diye ama sayıyla geldiğini söyleyince çok üstelemedim ziraa kafama koydum onu edinmem lazım!
Yılmadım, Yves Rocher'e hem twitterdan hem de sitelerinden yazılar yazdım.
Kesinlikle beni şaşırtmadılar ve bırakın parayla almayı bana çantayı hem hediye ettiler hemde çok kısa sürede elimde olmasını sağladılar. Şu çantanın güzelliğine bakar mısınız?


Kumaş gerçekten hem çok kaliteli hem de çok şık. İçinden minik, yuvarlak, aynı kumaştan kurdele ile içine sabitlenmiş bir de aynası çıkıyor ki beni benden alıyor.
Kısaca burdan Yves Rocher genel merkezine, Cepa Şubesi mağaza sorumlusu Tuğçe Hanıma, ilgileri, incelikleri ve müşteriyi bu kadar güzel anlayıp yönlendirmeleri için çok ama çoook teşekkür ediyorum! Sanırım Yves Rocher kolay kolay vazgeçemeyeceğim bir marka olduğunu bana bir kere daha gösterdi! Burada memnun olmamak diye bir şey yok sanırım....

Not; Bana güneş kremi konusunda öneride bulur musunuz sayın okuyucularım?

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini dönüş yapmaları ne büyük incelik. Ayrıca o çanta ne şeker!!

    YanıtlaSil
  2. yves rocher gerşekten sorumlu şekilde iyi davranmış.. her markaya örnek olsun bu..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim çanta süper ötesi güzel ama herşeyi geçtim umarım bu diğer markalara örnek olabilir! marka dediğin budur arkadaş :D

    YanıtlaSil
  4. Farlar süper ama maskeden pek memnun kalmadim ben acikcasi. Hicbir etkisini göremedim cünkü blogumda da yazisi var, istersen kullandiktan sonra benim yazimi okuyup baskalarindaki etkisini de kiyaslamis olabilirsin. :-)
    Ama güle güle kullan her seyi ve müsteri hizmetleri de süpermis gercekten. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet blogunda okudum geçen gün maskenin yazısını, hatta baya da şüpheye düştüm alırken ama kendi kendime belki bende farklı olur bi deneyeyim diyerek aldım. :D
      haklısın etkisini kıyaslayınca seninkinin altına yorum bırakırım :D

      Sil
  5. çok güzeller canım iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Yves Rocher hastasıyım fakat şampuanlarını deneyemedim hala :( Memnun kalmadığın şampuan hangisiydi öğrenebilir miyim ? Ve yeni cicilerini güle güle kullan canm :)

    YanıtlaSil
  7. Memnun kalmadığın şampuan hangisiydi acaba öğrenebilir miyim ? Ve yeni cicilerini güle güle kullan canm :)

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template