1 Eylül 2015 Salı

İç Sıkıntısı Öldürür!

Sıkı durun klasik içinden yazı yazmak gelmeyen blogger bahanesiyle konuya gireceğim..
Bir süredir anlam veremediğim mutsuzluk modundan hala sıyrılamadığım için ne sosyal medya takibi ne blog takibi yapmıyordum.
Üstüne sırayla gelen hayat planlarımdaki olumsuzluklar, hastalıklar derken bloga "Denedim Biliyorum" dışında bir yazı girmiyorum..
Fakat fark ettim ki bir süredir kampanya yürütülmeye çalışılıyormuş sosyal mecralarda..
Tester alma/isteme kampanyası..
İşte bu yazı tamamen buna adanmıştır..
Fazlasıyla uzun olabilir, dikkat!

(Kaynak Google Görsel)
Önce süslüsözlük'te karşılaştım, bir imza kampanyası başlatılmış.
Anladığım kadarıyla pek destek görmemiş.
Bu yüzden linke bir tıklarsanız pek sevinirim..

Arada belirteyim ben hiç bir konuda bir "OTORİTE" değilim, olmayı da planlamıyorum..
Ama bütçemin çok çok ciddi bir miktarını kozmetik sektörüne gözüm kapalı yatırıyorum..
Bloga yazmadığım, alıp bir kenara attığım, bana uymayan, uyamayan o kadar çok çöp var ki evde görseniz halime acırsınız..
Bunun sorumlusu elbette ben değilim!
Tester vermekte bu kadar zorlanan markalar varken evimiz çöp dolmaya devam edecek.
Sonrası çok klasik Türk blogger hareketi "kozmetik diyeti"...
Ama neden?!
Ben almayı, denemeyi çok seviyorum fakat gözü kapalı alışveriş yapmaktan artık yıldım da ondan!

Az önce canımın içi (siz sever ya da sevmezsiniz beni bağlamaz!) Bilgen Tolis bir videosunda Sephora'dan 1 yıl önce aldığı Hourglass aydınlatıcı paletiyle bir türlü anlaşamadığını söylediği satıcının "beğenmediysen getir, bizim için öncelik müşteri memnuniyet" konulu sohbetini dinlerken şok oldum!
Cidden yüksek sesle "OHA!" dedim!
Dedim ve hikayem başladı..
Bir süre öncesine kadar Sephora'dan hiç ciddi meblağlarda alışveriş yapmamıştım.
Hep ufak ama sık alışverişler. Hiç birinde tester istemedim/almadım!
Zaten hiç bir zamanda açıkça "tester versenee" diyen olamadım.
Ancak (benim için!) son derece yüklü bir meblağ olan 500 tl lik alışverişimden sonra bana bir cesaret geldi kasada, Allah yürü ya kulum dedi zannımca, gayet arsızca "o kadar şey aldım glam glow testerını rica edebilir miyim?" diye sordum.
Halbuki ne kadar da kibar sordum!
Hatun kişi resmen gözlerini devirdi bana.. Bana!!
Sonra tabii ki yok dedi en ama en sevimli haliyle ve parfüm testerı vermeye çalıştı. Alerjik astım hastası olduğumu, parfüm kullanamayacağımı söyledim ama bana "olsun arkadaşına verirsin, hem hiç tester vermediler olmasın" dedi! Bana dedi bana!!

Allah'tan ödemeyi yapmıştım, ürünleri alıp testerları kasaya en sert (!!) halimle vurup "al cınıms sen verirsin konu komşuya, hem nasılsa alışkınsın, bu sefer getirmedi olmasın" diyerek döndüm arkamı..
Evet bunu yaptım.
He kendi oturduğum şehirde yapmadım!
Neme lazım tanırlar felan, şimdi gerilmeye gerek yok dedim!
İşin kötü tarafı arkamdan seslenen de olmadı, işte ona çok bozuldum!
Hani işimize gelmeyince bi anda "elin gavuru" olan "üzerimize oyunlar oynayan" Amerika'da bir yıl önce aldığın hatta yarısını kullandığın ürünü geri verebiliyorken ben neden dünyada neredeyse en fazla kozmetik alışverişi yapılan güzel ülkemde paramla rezil oluyorum?
Ha Sephora bana bunu bi anlat??

Ya da cidden gerçek mi şu mağaza çalışanlarının konu komşuya tester götürme muhabbetleri?
Nolur biri yalan desin havamız yerine gelsin..

Oyy baya uzun oldu, okuduysan buraya kadar alnından öper, halayda küçük parmağını sever, düğünlerde senin için oynarım canım okuyucu..

Hadi şimdi yazının başlarına dön, sözlüğe git ve imza kampanyasına katıl, belki sesimizi duyan olur..
Bana gelince, depresyondayım en kralından ama iç sıkıntısı öldürür be annem!

Sevgilerimle...


12 yorum:

  1. Imzaladim kampanyayı bakalım ne kadar işe yarayacak:))

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum istemeyince vermiyorlar böyle oluncada online a.veriş e yöneliyorum şahsen,keşke şu yurtdışı yasalarıda kalksada onlarla muhatap olmasak çok güzel yazmışşsın hemen attım imzamı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa kesinlikle mağazaya gitmek içimden gelmiyor, online alışverişe yöneliyorum :D Teşekkür ederim bir imza bir imzadır :D

      Sil
  3. Ahh bebeğim yalan bunlar külliyen yalan inanma demeyi çok ama çok isterdim lakin kozmetik sektöründe, ki buna sephora, tekin acar, sevil, boyner, ykm vs hepsi dahildir, satış personeli konu komşu arkadaş eş dost besliyor testerlarla. Bir Estee satış temsilcisinin de itirafıdır bu bana. Hatta farklı firma temsilcisi arkadaşlarıyla da aralarında tester değiş tokuşu bilem yapıyorlarmış. Ne yazık ki bizler bu anlamda ciddi adımlar ( çemkirmek,alışveriş yapmasak da yüzsüzce tester istemek vs gibi ) atmadığımız sürece ve bu sektörü beslemeye devam ettiğimiz süre geçirmişler ellerine bir mecra bize giydirip duruyorlardan öteye geçemeyiz ne yazık ki. Sephora ig deki en son tester muhabetinden sonra hepimizden iletişim bilgileri istedi daha ileteşecek bizimle. Aramayacaklarını da biliyoruz ya en kötüsü de bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay arkadaşşş duy bunu Sephora duyun markalar!! Bu ne ayıp yaa! Kınıyorum arkadaş! :D Aramayacaklar bebeğim ben seni ararım bol bol rahat ol :D

      Sil
  4. Hoba!! Atarını yerim senin Sevgi!!! Ama en sonunda Sephora'da yola gelecek ama biz bişey almayıp şu imza kampanyasını geliştirirsek olacak... Bakalım neler olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama ne güzel atarlandım arkadaş :D :D Evet bence de değişecek, değişmek zorunda!! :D

      Sil
  5. Oyy neler oluyormuş. Sakinlik. Bugunlerde gecer. Muhtemelen bir donemden geciyorsun. Herseyin yoluna girmesi dilegiyle.

    YanıtlaSil
  6. O sıkıntıdan bende de var:/ Anca bugün blog okumaya döndüm. Yazmaya yine mecalim yok. Instagramda görmüştüm bende, Sephora'ya karşı olan eleştiriler sular seller olmuştu. Yetkili kişiler bu kadar kör sağır dilsiz olamaz ama niye böyle davranıyolar bilmiyorum. Testerları da bence kallavi müşterilerine ve eş dost kendilerine ayırıyolar. Tepkine kocaman alkış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl desteğin için sana kocaman alkış gönderiyorum :D çok teşekkür ederim sıkıntımı paylaştığın için :D Sevgilerimle :D

      Sil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template