12 Eylül 2015 Cumartesi

Şef Özlem Mekik ile Günümüz Lezzetleri Kitap Lansmanı

Efendim merhabalar,
Bir süre önce Tarçın Events'ın düzenlediği şahane bir etkinliğe katılmıştım.
Bugün sizlere bu güzel etkinlikten bir kaç kare sunmaya geldim.
Ama öncelikle ünlü şefimiz Özlem Mekik hanımefendiye çok teşekkür ederim.
Tanıdığım en içten en sıcak insanlardan birisi kendisi..
Kitabı da son derece uygulanabilir yemekleri içeriyor.
Mutlaka edinin derim.
Haydi o zaman etkinliğe bir bakalım..

Ankara'lı bloggerlerı bir araya getiren bu etkinlikte açılışı Özlem hanım harika sohbetiyle yaptı.
Hemen ardından da ev sahibimiz Trilye Restaurant sahibi sıcacık bir karşılama yaptı.



Eğer yolunuz Trilye Restaurant'a düşerse triliçe tatlısının en mükemmel hali "Suyun Ötesi" ni yemeyi sakın unutmayın, garanti veriyorum bu tatlıya delireceksiniz..

Bu etkinliği yazmakta çok geç kaldığım ve pek çok insan çoktan okuduğu için hemen hediyelerime geçiyorum.
Bütün sponsorlara özellikle de Tarçın Events'e çok teşekkür ederim.
Harika bir gün geçirdim..
Umarım yeniden bir organizasyonda bir arada oluruz..


Her şey için çok teşekkür ederim.
Sizlere de damla sakızlı bir kahve yaptım almaz mısınız?


Sevgilerimle...




7 yorum:

  1. Triliçe tatlısına bayılırım yolum düşerse mutlaka uğrayacagım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı resmen hal damağımda, birlikte gidelim hatta 😊😊

      Sil
  2. Instagram'dan takip etmiştim.Çok tatlıydınız hepiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke sende olsaydın ne hoş olurdu bir dahakine inşallah 😊😊 ankara seni çok özledi bilesin 😊😊

      Sil
  3. Merhaba, size ulaşmaya çalışıyorum. Ankara'da düzenleyeceğimiz blogger etkinliği için davetiyenizi gönderebileceğim, email adresinizi paylaşmanızı rica ederim.
    Bana muge@medpartnersreklam.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, verdiğiniz mail adresi doğru olmadığı için mailim geri dönüyor lütfen doğru mail adresini belirtir misiniz? Teşekkürler

      Sil
  4. Bence de çok güzel ve keyifli bir etkinlikti :)

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template