3 Kasım 2015 Salı

Online Alışverişte Yeni Soluk: Portakal Rengi!

Hem üşengeçlikten hemde ulaşımı, düşünme süresi daha uzun olduğu için resmen online alışveriş delisi oldum..
Mesela bir ürünü alırken günlerce düşünüyorum ya işte o süreçte tepemde dikilen, beni ikna etmeye çabalayan ya da üründe olmayan özellikleri varmış gibi anlatan satıcı yok ya,
işte ben o duruma aşığım sanırım..

Yakın zamanda açılan ve bir kaç blogger arkadaşımda gördüğüm bir siteden bahsetmeye geldim bugün.. Hem Ankara'lı hem bünyesinde çok markalı bu siteye merhaba deyin;

discotopu-portakalrengi
Siteye ilk girdiğinizde göze çarpan en önemli nokta fiyatların makul oluşu oluyor..
Alınabilir, ulaşılabilir olması şahane doğrusu..
Uzun zamandır karşılaşmayı dilediğimiz bir durum daha var kendilerinde;
Müşterilerine karşı ilgililer ve müşteriyi önemsiyorlar.

Tarihi geçmiş, tipi kaymış kutularda ürünlerle karşılaşmıyor bir de üstüne memnun kaldınız mı diye de dönüş alabildiğiniz bir yerden bahsediyorum!
Ne şaşırtıcı bugünlerde böyle firmaların olduğunu bilmek..
Kendilerine kocaman kocaman teşekkür ediyorum doğrusu..

Anlaşmalı oldukları markalarda cabası; Avene, Bioderma, Perricone Md, Heliocare, Caudalie, Dermalojica, Ducray, NeoStrata..
Daha saymadığım bir sürü de marka var..
Şu aralar güneş ürünlerine dair güçlü bir yazı dizisi hazırladığım için sitede de en çok güneş ürünlerine baktım. Özellikle merak ettiğim Heliocare marka güneş ürünleri çok uygun fiyata satılıyor.

discotopu-heliocare-güneş-kremi

Özellikle de bu Jel Güneş Kremini çok ama çok merak ediyorum..
Sanırım sıradaki denenecek güneş ürünüm bu olacak.

Eğer siteyi daha yakından incelemek, hazır değerlendirmeye değer indirimleri kaçırmak istemezseniz buyrun; Portakal Rengi

Siz ne dersiniz?
Bambaşka bir soluk gelmedi mi sizce de?

Sevgilerimle..



4 yorum:

  1. ankaralı olmasına bayıldım! aynı zamanda hızlı kargo demek oluyo sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Online alışverişe bayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Atış serbest ama bi ad belirtirsek daha özel olmaz mı?

 

Disko Topu Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template